środa, 12 listopada 2014

Ciekawy blog i trochę o mnie

Witam serdecznie !

Na pewno mnie jeszcze nie znacie. Nazywam się Natan mam 14 lat i parę ciekawych pomysłów na mojego nowego bloga, lecz zanim do tego przejdę, chcę wam najpierw opowiedzieć trochę o sobie. Jestem skromną osobą, która jest jakby odmienna od moich rówieśników. Nie jestem dresem (do nich nic nie mam), jestem na co dzień zamknięty w sobie, nie mam wielu znajomych, bo wolę mieć kilku prawdziwych przyjaciół, lubię siatkówkę, a z muzyką bywa różnie, słucham różnych piosenek z różnych gatunków, ale moim ulubionym zespołem jest IMAGINE DRAGONS. Któregoś razu wpadłem na pewien szalony pomysł, aby założyć bloga i tu właśnie dać się ponieść fantazji, opisywać moje przeżycia, jak i również pisać wszelakie opowiadania. Na tym chcę się skupić, na pisaniu opowiadań. Mam kilka ciekawych pomysłów i co raz wpadają mi nowe.

Blogi planuję wrzucać w poniedziałki i w piątki mniej więcej po 18:00, Jeśli jesteś zainteresowany, to 
zajrzyj, już w ten piątek po 18:00.

ZAPRASZAM!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz